NAKUP IN POŠILJANJE
Naročilo
Naročanje je možno direktno preko spletne trgovine, telefonsko 031 784 188 (Mirjam) ali preko e-pošte vonjpoletja@gmail.com.
Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu, če naročilo poteka preko e-pošte,
• z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, če naročilo poteka preko e-pošte.
• pri osebnem dvigu je možno le plačilo v gotovini.
Račun
Prodajalec pri dostavi naročenih artiklov priloži račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne bo upošteval.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Postopek nakupa
1. Naročilo
Pri naročanju preko spletne trgovine, se v košarico doda želeno število izdelkov. Po zaključku nakupovanja po elektronski pošti prejmete potrditev naročila
2. Plačilo
Po oddaji naročila preko e-pošte, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec nato naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z utemeljenim razlogom zavrne. Nato prejmete predračun. Tu imate možnost plačila po predračunu ali plačilo po povzetju. O podrobnostih plačila se dogovorite s prodajalcem.
3. Naročilo je odpremljeno
Prodajalec naročilo odpremi v roku 2-3 delovnih dni, med dopusti in prazniki si prodajalec pridržuje pravico do daljših rokov. V primeru večjega naročila, se o roku dobavljivosti dogovorite s prodajalcem. Prodajalec si pri večjih količinah naročenega blaga pridržuje pravico, da takšne količine nima na zalogi.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 784 188 (Mirjam).
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu. V tem primeru morebitne dodatne stroške preklica naročila in poštnino nosi kupec.
Nakup za ravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. Pri naročilu preko spleta, mora imeti pravna oseba PayPal račun s podatki podjetja in ne z osebnimi podatki, da bo račun pravilen.
V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (potrošnike) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev in napak na artiklih. Pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Dostava
Dostava izvaja Pošta Slovenije. Cenik poštnine za pakete v Sloveniji:
0 kg - 0,25 kg = 3 €
0,25 kg - 1 kg = 4 €
1 kg - 3 kg = 5 €
Pri vsakem paketu vas ob plačilu PO POVZETJU Pošta Slovenije bremeni še za provizijo, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR (oz. 1,07% od vrednosti za pakete v vrednosti nad 98 EUR).
Varovanje dostopa, zaupnost in zaščita osebnih podatkov
Prodajalec je upravičen za svoje potrebe voditi statistiko dostopov in uporabe spletne trgovine Vonj poletja.
Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno za komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Naročanje je možno direktno preko spletne trgovine, telefonsko 031 784 188 (Mirjam) ali preko e-pošte vonjpoletja@gmail.com.
Načini plačila
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu, če naročilo poteka preko e-pošte,
• z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, če naročilo poteka preko e-pošte.
• pri osebnem dvigu je možno le plačilo v gotovini.
Račun
Prodajalec pri dostavi naročenih artiklov priloži račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne bo upošteval.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Postopek nakupa
1. Naročilo
Pri naročanju preko spletne trgovine, se v košarico doda želeno število izdelkov. Po zaključku nakupovanja po elektronski pošti prejmete potrditev naročila
2. Plačilo
Po oddaji naročila preko e-pošte, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec nato naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z utemeljenim razlogom zavrne. Nato prejmete predračun. Tu imate možnost plačila po predračunu ali plačilo po povzetju. O podrobnostih plačila se dogovorite s prodajalcem.
3. Naročilo je odpremljeno
Prodajalec naročilo odpremi v roku 2-3 delovnih dni, med dopusti in prazniki si prodajalec pridržuje pravico do daljših rokov. V primeru večjega naročila, se o roku dobavljivosti dogovorite s prodajalcem. Prodajalec si pri večjih količinah naročenega blaga pridržuje pravico, da takšne količine nima na zalogi.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 784 188 (Mirjam).
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu. V tem primeru morebitne dodatne stroške preklica naročila in poštnino nosi kupec.
Nakup za ravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. Pri naročilu preko spleta, mora imeti pravna oseba PayPal račun s podatki podjetja in ne z osebnimi podatki, da bo račun pravilen.
V kolikor kupec želi izstavitev računa na pravno osebo, se šteje, da sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika glede na fizične osebe (potrošnike) je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam je omogočeno le vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev in napak na artiklih. Pravne osebe pa nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Dostava
Dostava izvaja Pošta Slovenije. Cenik poštnine za pakete v Sloveniji:
0 kg - 0,25 kg = 3 €
0,25 kg - 1 kg = 4 €
1 kg - 3 kg = 5 €
Pri vsakem paketu vas ob plačilu PO POVZETJU Pošta Slovenije bremeni še za provizijo, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR (oz. 1,07% od vrednosti za pakete v vrednosti nad 98 EUR).
Varovanje dostopa, zaupnost in zaščita osebnih podatkov
Prodajalec je upravičen za svoje potrebe voditi statistiko dostopov in uporabe spletne trgovine Vonj poletja.
Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno za komunikacijo z uporabnikom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.